Invertorová elektrocentrála Honda EU10I
Nízká hmotnost a kompaktní rozměry v sobě ukrývají "High-Tech" invertorovou techniku, která umožnila "kufříku", vážícímu cca 13 kg produkovat 230V / 50Hz v té nejvyšší možné kvalitě a výkonu 1 KW.
Lehká kufříková elektrocentrála EU 10: model, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání miničtyřtaktní motor řady GXH 50 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže.
OD VRTAČKY K ZAHRADNÍ PÁRTY
Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě jedné zásuvky Schuko (16A 230V), také zásuvku pro 12V, 8A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU10i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
| Detailní typ motoru | GXH 50 |
|---|---|
| Regulace výstupního napětí | Invertor |
| Výkonová kategorie (HP) | 1,32/1,79 (6000) |
| Krytí | IP 23 |
| Spotřeba paliva | 0,53 - 0,26 |
| Jistič AC 3fáz/1fáz | - / ano |
| Množství motorového oleje (l) | 0,25 |
| Pojistka DC | Ano |
| Objem palivové nádrže (l) | 2,1 |
| Olejové čidlo | Ano |
| Garantovaná hlučnost dB(A) | 83 - 87 |
| Voltmetr | - |
| Suchá hmotnost (kg) | 13 |
| Počitadlo motohodin | Volitelné příslušenství |
| Chlazení | Vzduchem |
| Podvozek | Ne |
| Zapalování | Tranzistorové bezkontaktní |
| Vnější rozměry D x Š x V (mm) | 450 x 240 x 380 |
| Maximální/Provozní výkon (kVA) | 1,0 / 0,9 |
| Výstupní napětí/Frekvence | 230 / 50 |
| Účiník cosф | 1 |
| Výstupní proud 3f./1f. (A) | - / 3,9 |
| Stabilita napětí /kmitočtu (%/Hz) | 1 / 0,1 |
| Stejnosměrné napětí (V) | 12 |
| Délka záruční doby | 5 let |
| Stejnosměrný proud (A) | 8 |
| Typ motoru | Benzín |
| Startování | 3 |
Parametry dodatkowe
| Kategoria: | Invertorové elektrocentrály |
|---|---|
| Waga: | 13 kg |
| EAN: | 4041431730452 |
| Jmenovitý výkon: | 0,9 kW |
| Maximální výkon: | 1 kW |
| Napětí: | 230 V |
| Startér: | Ruční |
| Kapacita palivové nádrže: | 2,1 l |
| Třída krytí, IP: | 23 |
| Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A): | 70 |
| Rozměry stroje (L x Š x V) , mm: | 451 x 242 x 379 |
| Frekvence, Hz: | 50 |
| Technologie regulace el.výstupu: | Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy) |
| Stejnosměrný výstup: | 12V / 8A |
| Provozní doba při jmenovité zátěži, h: | 3,5 |
| Model motoru: | GXH 50 |
| Garantovaná hladina hluku - dB(A): | 87 |
| Systém zapalování: | Tranzistorové bezkontaktní |
| Vrtání a zdvih, mm: | 41,8 x 36 |
| Typ elektrocentrály: | Jednofázový |
| Chlazení: | Nucené vzduchem |
| Jmenovitý proud, A: | 3,9 |
| Zdvihový objem, cm³: | 49,4 |
| Objem olejové náplně, l: | 0,25 |
| Typ motoru: | 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV |
| Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): | max. 4500 |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
