📢 Elektrocentrály a odvlhčovače skladem – více než 100 kusů od každého typu! 🔋⚡️ Doručení po celé ČR do 24 hodin. 🚛 Rozvoz na trase Ostrava, Opava, Krnov, Jeseník (zadáte v objednávce) 📍 Osobní odběr na adrese: Bolatická 39, Kravaře u Opavy, otevřeno 8:00 - 16:00 hod. 📞 Kontakt: +420 558 842 080. ❓ Potřebujete poradit s výběrem? Vyzkoušejte náš orientační kalkulátor výkonu. 📊

Könner & Söhnen Naftová elektrocentrála KS 9100HDE 1/3 ATSR (EURO V)

Naše nejvýkonnější otevřená třífázová elektrocentrála z řady Heavy Duty, výkon až 7,5 kW a díky možnosti připojení ATS přepínače už se nikdy nemusíte obávat výpadku proudu.

Dostupnost Dostupné za 3 týdny
Kód: KS2906
51 039 Kč 42 181 Kč bez DPH
Könner & Söhnen Naftová elektrocentrála KS 9100HDE 1/3 ATSR (EURO V)
KS 9100HDE 1 3 ATSR front right WEB
Na stavbu -10 % s kódem: elektrina10

Könner & Söhnen Naftová elektrocentrála KS 9100HDE 1/3 ATSR (EURO V)

KS 9100HDE 1/3 ATSR (EURO V) je výkonná naftová elektrocentrála řady HEAVY DUTY, která se pyšní robustní zesílenou konstrukcí, jež chrání nádrž před poškozením i během přepravy. Je vybavena výkonným značkovým motorem Könner & Söhnen, který lze použít nejen jako záložní zdroj energie, ale i k nepřetržitému provozu. Mimo jiné je elektrocentrála vybavena předehřívačem, který umožňuje snadné spuštění elektrocentrály i v zimě. Inteligentní stabilizační systém AVR umožňuje udržovat konstantní napětí 230 V a chrání tak elektrocentrálu před nežádoucími zkraty. Tento model je navíc vybaven systémem fázového spínání VTS, díky němuž není potřeba kupovat dvě samostatné elektrocentrály. Tento systém dokáže jednoduše přepínat mezi fázemi - 230 V (jednofázový režim) a 400 V (třífázový režim).

 

ZNAČKOVÉ MOTORY KÖNNER & SÖHNEN

Motory pro naftové i benzínové elektrocentrály jsou vyráběny na základě licence od společnosti DIMAX Int. GmbH a jsou označeny logem K&S. Vysoký výkon motorů ve vztahu k alternátoru umožňuje přijímat deklarovaný výkon a udržovat stabilní práci při jakémkoli zatížení. Všechny motory jsou testovány na nepřetržitý provoz a poté jsou rozebrány a zkontrolovány z hlediska řešení problémů. Každý motor a každá elektrocentrála mají individuální sériové číslo, které nám umožňuje kontrolovat kvalitu výroby a služeb. Motory splňují všechny evropské normy kvality včetně nejnovějších emisních norem EURO V.

 

SYSTÉM VTS

Univerzální elektrocentrály 2 v 1 s jedinečným systémem fázového spínání VTS (Voltage Transfer Switch), který vám umožňuje používat jednu elektrocentrálu jako jednofázovou (230 V) a druhou jako třífázovou (400 V) bez téměř žádné ztráty energie. Každý režim má vlastní automatický jistič. Není třeba kupovat dvě samostatné elektrocentrály.

 

ATS VÝSTUP - KS ATS 4/63HD

Jednotka ATS (Automatic Transfer Switch) automaticky spustí elektrocentrálu a přenese na ni zátěž, když je odpojen hlavní napájecí zdroj, a automaticky zastaví elektrocentrálu, jakmile je obnoven centrální napájecí zdroj. ATS přepínač není součástí balení, je nutné dokoupit zvlášť!

 

ZVÝŠENÝ PROVOZ MOTORU

Elektrocentrály řady Heavy Duty lze použít nejen jako nouzový zdroj energie, ale také pro dlouhodobý provoz na plný úvazek. Zdroj motoru přesahuje 3000 pracovních hodin, což potvrzují vícehodinové a víceúrovňové testy a záruka. Je potřeba elektrocentrálu řádně udržovat, aby vykazovala vysoký výkon.

 

ERGONOMICKÝ OVLÁDACÍ PANEL

Pohodlný a ergonomický ovládací panel umožňuje snadné ovládání celé jednotky a nevyžaduje další dovednosti. Moderní inteligentní LED displej vždy indikuje počet odpracovaných hodin, frekvenci a výstupní napětí. Informace na displeji pomáhají regulovat zátěž zařízení a včas zahájit údržbu elektrocentrály, čímž se prodlužuje životnost stroje.

 

FUNKCE PŘEDEHŘÍVÁNÍ

Všechny elektrocentrály řady Heavy Duty jsou vybaveny předehřívačem, který umožňuje snadné spuštění elektrocentrály v zimě.

 

AVR

Naftové elektrocentrály řady „Könner & Söhnen“ jsou vybaveny inteligentním stabilizačním systémem napětí AVR. Umožňuje udržovat napětí na konstantní hodnotě 230/400 V a chrání tak před nežádoucími zkraty.

 

ZESÍLENÝ RÁM

Dodatečné vyztužení rámu pomocí horních ochranných lišt umožňuje práci s profesionální řadou elektrocentrál HEAVY DUTY v přísnějším režimu. Zesílená rámová konstrukce chrání nádrž před poškozením během provozu a přepravy.

 

POGUMOVANÉ TLUMIČE PRO SNÍŽENÍ VIBRACÍ

Všechny modely elektrocentrál Könner & Söhnen jsou vybaveny gumovými nožičkami pro snížení vibrací. Pracující elektrocentrála tak nepoškodí podlahovou krytinu a nedojde k poškrábání povrchu rámu.

 

SADA PŘÍSLUŠENSTVÍ

Generátor je vybaven dalším příslušenstvím: přenosnou zástrčkou 3Р+Е+N 16A 400V, přenosnou zástrčkou 2P+Е 32A 230V, hákovým klíčem 8x10 mm, klíči 12x14 mm a 17x19 mm a dvoucestným šroubovákem PH2 6,0 mm.

 

 

 
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Elektrocentrály
Hmotnost: 122 kg
Hmotnost: 121 - 180kg
Jmenovitý výkon: 5,1 - 7 kW
Maximální výkon: 4,7 - 7,6 kW
Napětí: 230/400 V
Startér: Ruční/elektrický
Napětí, V: 230 / 400
Max. výkon/jmenovitý výkon 230V, kW: 6.4/5.9
Max. výkon/jmenovitý výkon 400, kW: 7.5/7.0
Frekvence, Hz: 50
Proud, A (max): 27.83 / 13.54
Zásuvky: 1x16A(400V), 1x32A(230V)
Průměrná pracovní doba (výkon 50%), h: 11
LED displej: napětí, frekvence, odpracovaný čas
Úroveň hluku Lpa (7m)/Lwa, dB: 71 / 96
Zásuvka 12 V, A: 12 / 8.3
Model motoru: KS 520HD
Typ motoru: Diesel, jednoválcový, čtyřtaktní, vzduchem chlazený
Výkon motoru, HP, kW: 18.0/13.24
Objem olejové jímky, l: 1.65
Objem válce motoru, cm3: 498
Regulátor výstupního výkonu: AVR
Start motoru: ruční/elektrický
Faktor síly, cosφ: 1.0 / 0.8
Průměr rámu: 32mm, kulatý
Akumulátor, Ah: 30
ATS výstup: +
Předehřívač: +
Čisté rozměry (D*Š*V), mm: 730×495×630
Hrubé rozměry (D*Š*V), mm: 750×520×660
Čistá hmotnost, kg: 122
Hrubá hmotnost, kg: 130
Ochranná třída: IP23M
Hmotnost baterie: 7,8 kg

Elektrický start

Ruční start

Spuštění naftové elektrocentrály

5
0x
4
1x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
4
Avatar autora | 29.6.2022
+ Diesel - nemá starosti se stárnutím paliva
+ Když se zklidní (start je plný smradu) jde perfektně.
+ V dokumentech uvedená, a snad opravdu je, emisní třida V.
- Strašně kouří při startu a relativně dlouho stabilizuje otáčky
- Intenzivní hluk a vibrace.

Za tu cenu přesto, že jde o německý projekt, čínskou výrobu a zřejmě polskou kompletaci - to stojí za to.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: